چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟

۱۶۲ بازديد
اما چگونه باید در اینستاگرام تیک آبی دریافت کنیم؟ طی به روز رسانی که اینستاگرام ارائه کرده یک گزینه جدید در این اپلیکیشن به وجود آمده که با استفاده از آن کاربران می‌توانند درخواست دریافت تبی آبی اینستاگرام (Verified Badge) را ارسال کنند. مراحلی که باید برای ارسال درخواست دریافت تیک آبی اینستاگرام طی شوند به شرح زیر است:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کرده و به بخش پروفایل خود بروید.
  • وارد بخش Settings شوید.
  • گزینه Request Verification را انتخاب کنید.
  • یوزرنیم و نام کامل خود را در فیلدهای ارائه شده تایپ نمایید و یک کارت شناسایی مورد تایید را هم با انتخاب گزینه Choose File ضمیمه پیام خود کنید. مدارکی که در این قسمت قابل ارسال هستند شامل گواهی نامه بین‌المللی، پاسورت و غیره می‌شوند.
  • گزینه Send را لمس نمایید.

بدین ترتیب درخواست دریافت تیک آبی اینستاگرام ارسال می‌شود. حالا باید منتظر باشید تا اینستاگرام درخواست شما را مورد بررسی قرار داده و عملیات لازم را در قبال آن انجام دهد.

پیش نیازها برای دریافت تیک آبی اینستاگرام چه هستند؟

همانطور که گفتیم اینستاگرام تیک آبی یا همان Verified Badge را فقط برای پروفایل افرادی ارائه می‌کند که سلبریتی بوده یا بنا به هر دلیل کاملا شناخته شده هستند. بنابراین طبیعی است که هر کاربر معمولی قادر به دریافت تیک آبی اینستاگرام نخواهد بود. در توضیحاتی که اینستاگرام در سایت رسمی خود برای دریافت تیک آبی ارائه کرده، نوشته شده که موارد زیر از پیش نیازها و ملزوماتی است که کاربر باید پیش از ارسال درخواست تیک آبی برای پروفایل خود به آن ها توجه کند:

  • معتبر بودن اکانت: اکانت اینستاگرام شما باید واقعی بوده و مربوط به یک شخص حقیقی یا نهاد و شرکت رسمی و تایید شده باشد.
  • منحصر به فرد بودن اکانت: اکانت اینستاگرام شما باید به طور منحصر به فرد پست های مرتبط با بیزینس یا شخص را به همراه داشته باشد. اینستاگرام تیک آبی را به ازای هر بیزینس یا فرد فقط برای یک اکانت ارائه می‌کند. محبوب بودن یک اکانت صرفا به معنای امکان دریافت تیک آبی اینستاگرام نخواهد بود!
  • کامل بودن اکانت: اکانت شما باید عمومی باشد و یک بیو هم برای آن نوشته شده باشد. وجود عکس پروفایل و همچنین حداقل یک پست در اکانت از ملزومات ارائه درخواست تیک آبی اینستاگرام هستند. پروفایل شخصی که می‌خواهد تیک آبی اینستاگرام را دریافت کند نباید شامل لینک های دعوت دیگران به سایر شبکه های اجتماعی باشد!
  • شناخته شده بودن اکانت: اکانت اینستاگرام شما باید مربوط به برند یا شخصی باشد که عموم مردم به شدت نام آن را جستجو می‌کنند. نام برند یا شخصی که درخواست دریافت تیک آبی اینستاگرام را ثبت می‌کنند در منابع خبری مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و فقط در شرایطی تایید می‌شود که فرد در این منابع شناخته شده باشد. صرفا دریافت تبلیغات و ارسال پست های این چنینی در پروفایل اینستاگرام دلیلی مبنی بر وجود امکان دریافت تیک آبی نخواهد بود.

بنابراین اینستاگرام به وضوح مشخص کرده که کاربران باید برای دریافت تیک آبی چه شرایطی داشته باشند. با توجه به این شرایط کاملا مشخص است که فقط و فقط پروفایل افراد مشهور و شناخته شده‌ رسمی در اینستاگرام تیک آبی دریافت خواهند کرد و صرفا پروفایل هایی که پست هایی با چندین هزار لایک و کامنت دارند، نمی‌توانند در اینستاگرام تیک آبی دریافت کنند.

منبع:سایت رسمی نیستاگرام

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟

هیچ قانون واضح و روشنی در مورد تعداد دقیق فالوورهای مورد نیاز برای تأیید شدن در اینستاگرام وجود ندارد. برای مثال سلنا گومز حدود 200 میلیون فالوور دارد.

اما برای تأیید شدن به میلیون ها، یا حتی صدها هزار طرفدار احتیاج ندارید.

اگر در سیستم عامل فعال هستید و برند تجاری معتبر (شخصی یا غیره) دارید، می توانید با تعداد بسیار کمتری هم تیک را دریافت کنید.

برایان کلهر، هنرمند رزمی ترکیبی آمریکایی با 17000 دنبال کننده موفق به دریافت تیک آبی شده است.

منبع دوم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.